Seuraamme tarkasti koronavirustilannetta. Voit asioida kanssamme myös sähköisesti.

Seuraamme tarkasti koronaviruksen (COVID-19) leviämistä ja pyrimme suojaamaan toimenpiteillämme asiakkaitamme ja työntekijöitämme. Olemme jo tehneet useita toimenpiteitä ja ohjeistaneet henkilöstöämme viruksen leviämisen estämiseksi. Toimenpiteissämme huomioimme viranomaisten kulloisetkin suositukset ja määräykset.


Toimipisteemme ovat normaaliin tapaan auki.


Meillä on myös paljon sähköisiä kanavia, joita voitte hyödyntää MetroAuton kanssa asioidessa.


Chat -palvelumme löydät www.metroauto.fi ja www.toyotaairport.fi sivujen oikeasta alakulmasta.

Muut sähköiset palvelumme:


Vastaamme yhteydenottopyyntöihin mahdollisimman pian.

 

Muutoksia palvelutilanteisiin

  • Henkilökuntamme on täysin tietoisia siitä, etteivät he tule töihin vähänkään sairaina ja ilmoittavat heti mikäli heidän lähipiirissään joku on koronaviruksen saanut. 
  • Toimipisteissämme on asiakkaiden saatavilla käsihuuhdetta, jota myös henkilökuntamme käyttää runsaasti ja usein. Olemme tehostaneet siivousta ja painotamme siinä nimenomaan kosketuspintoja. 
  • Henkilökuntamme pitää vähintään metrin välin asiakkaaseen. Lähikontaktien minimointi lisää kaikkien turvallisuutta. 
  • Riskiryhmille järjestämme mahdollisuuden tutustua autoihin tai tuoda auto huoltoon ruuhkahuippujen ulkopuolella. Henkilökuntamme varmistaa näin että henkilökontaktit tilanteessa ovat minimissään.
  • Koeajotilanteissa asiakkaat ajavat autoa yksin, myyjä ei osallistu ajoon.

Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki mahdolliset toimenpiteet tehdään minimoidaksemme henkilökuntamme ja asiakkaidemme riskit sairastua. Viestimme välittömästi, mikäli tilanne vaatii uusia toimenpiteitä tai teemme muutoksia aukioloaikoihimme.