Metroauto Oy

MetroAuto on vuodesta 1925 toiminut autoalan perheyritys.

MetroAuto -monimerkkitalojen toimipisteet ovat Helsingissä, Espoossa ja Tampereella. MetroAuto Toyota -autotalojen toimipisteet ovat Vantaalla ja Helsingissä.

 

MetroAuto vaihde

010 6150

Käynti- ja postiosoite

Visbynkatu 3, 00930 Helsinki

Sähköposti

info@metroauto.fi

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa

etunimi.sukunimi@metroauto.fi

MetroAuto Oy:n johtoryhmä
toimitusjohtaja
JussiRapala
myyntijohtaja
HakanAkin
jälkimarkkinointijohtaja
MikaSalminen
autotalonjohtaja
MarkkuTalvitie
talousjohtaja
CasimirBäck
henkilöstöpäällikkö
NooraOlsson

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Pyrimme parantamaan asiakaskokemusta, niin palautteen perusteella kuin myös toimintatapojamme kehittämällä. Asiakaskokemuksen prosesseista vastaa asiakaskokemuksen kehityspäällikkö Klaus Vanhala.


Laskutustiedot
Otamme ensisijaisesti vastaan verkkolaskuja.

Vastaanottamissamme laskuissa tulee olla seuraavat lisätiedot:
- tilaajan nimi viitetietona
- toimipiste toimitusosoitteena tai viitetietona
- käsittelijän nimi ja yhteystiedot
- sopimuksen numero jos kyseessä on sopimuksellinen tai toistuva lasku

Verkkolaskun vastaanotto
Metroauto Oy
Y-tunnus: 07627113
Verkkolaskuosoite: 003707627113
Välittäjä: Ropo Capital
Välittäjän tunnus: 003714377140

Mikäli ette pysty lähettämään laskuja verkkolaskuna, mutta sähköisesti pdf -tiedostona, voi laskut lähettää osoitteeseen lasku.skannaaja@metroauto.fi.

Laskutusosoite paperilaskuille
METROAUTO OY
(003707627113)
PL 8095
02066 DOCUSCAN

Yllämainittuun paperilaskun postilokero-osoitteeseen saa lähettää vain laskuja. Muu posti tulee osoittaa toimitus- ja käyntiosoitteisiin.

Yhteyshenkilö: Seija Lähteenmäki, puh. 010 615 2354, seija.lahteenmaki@metroauto.fi 


Lataa tästä luotonavauslomake >>


Kuluttajasuoja

Ulkopuolinen riidanratkaisuelin >>

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, mikäli kuluttaja ei ole ensin ollut yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).